دسته بندی محصولات

بورس مرکز فروش گچبری پیش ساخته در تهران و ایران

به بورس محصولات با تنوع بالا مرکز فروش گچبری پیش ساخته در تهران و ایران  خوش آمدید .

 

تولید و نصب گچبری تزئینی و پیش ساخته
گچ زینتی به هر فضایی زیبایی و شکوه می بخشد . گچبری‌های زینتی که اغلب ریخته‌گری می‌شوند، اما گاهی اوقات در محل اجرا می‌شوند، در بسیاری از جنبش‌های مختلف معماری رایج بوده است. اغلب انواع تزئینات و مضامین در طرح های نهایی دیده می شود.

 

 
 
 
بورس مرکز فروش گچبری پیش ساخته اسلام

سقف های گچی دکوراتیو چه نام دارند؟


معمولا اصطلاح گلویی – ابزار نور مخفی – قرنیز سقفی برای کنچ سقف ها استفاده می شود . اصطلاح قرنیز از زبان ایتالیایی به معنای تاقچه گرفته شده است و به طور کلی برای توصیف برخی از محصولات مرکز فروش گچبری پیش ساخته استفاده می شود.

قرنیزها علاوه بر عملکرد تزئینی خود، اغلب نقش عملی را نیز ایفا می کنند و اتصالات ساختاری را می پوشانند و یک انتقال تزئینی بین دیوار و سقف ایجاد می کنند.

 

ویدیوی مرکز فروش گچبری پیش ساخته تهران

گچبری پیش ساخته از چه چیزی ساخته شده است؟

 
 
در مرکز فروش گچبری پیش ساخته محصولات از مخلوطی از گچ ریز آسیاب شده و آب قالب ریزی می شوند . پودر گچ باید بسیار تازه باشد تا بتواند به خوبی با آب برخورد کند و به یک سطح سخت یکنواخت تبدیل شود. وقتی گچ سفت شد، قالب برداشته می شود.

مراحل تولید در مرکز فروش گچبری پیش ساخته

قالب های آماده شده و کاملا خشک شده از گرد و غبار و خاک پاک می شوند. یک لایه روان کننده آزاد کننده با برس یا اسپری به سطح داخلی قالب اعمال می شود. اطمینان حاصل کنید که تمام مناطق کاملاً پردازش شده اند .

  • مواد را داخل قالب ریخته
  • پس از سفت شدن گچبری ها از قالب خارج می شوند
  • مراحل خشک کن و بسته بندی آغاز می شود .

 

 

چسب چوب نصب محصولات مرکز فروش گچبری پیش ساخته

از چسب چوب برای نصب محصولات مرکز فروش گچبری پیش ساخته استفاده می شود ، پس از آن در قسمت های کوچک پشت قطعات چسب چوب زده می شود و سپس میخکوب می شود .میزان سفتی چسب چوب نیاز به تغییر ندارد و پس خرید می توان استفاده نمود .

این محلول به خوبی مقاوم می شود ، اما چند ساعت طول می کشد تا کاملاً سفت شود.

در هنگام خشک شدن ، چسب چوب شفاف می شود. 

 

اتصال گچبری های سنگین با میخ در مرکز فروش گچبری پیش ساخته در تهران

قطعات بزرگ و کوچک در مرکز فروش گچبری پیش ساخته علاوه بر چسب با میخ نیز نصب می شوند. برای اینکار میخ را روی بخشی که سیم مفتول ندارد یا به عبارتی شبکه کشی نشده می زنند ، پس از آن که ریسمان کشی انجام شد و برش های گچبری انجام گردید می توان این محصول را چسب زده و میخکوب نماییم . پیچ ها پیچ خورده ، درپوش را در گچ فرو می کنند ، سپس سوراخ ها با ملات گچ یا بتونه پر می شوند و گچ را رنگ می کنند.

 

نحوه‌ی نصب گچبری پلی اورتان و پلی استایرن

علیرغم خواص متفاوت این مواد ، تثبیت گچبری ساخته شده از آنها توسط یک فرآیند مشابه انجام می شود . اصلاح و برش پلی یورتان با اره برقی انجام می شود ، پلی استایرن با چاقو نصب شده بریده می شود. از چسب مخصوص می توان به صورت متفاوت استفاده کرد: هر کدام از این نوع گچبری ها را با مواد و چسب توصیه برای آن می توان نصب نمود.

 

سطح سقف زیر گچبری پلی اورتان بایستی تا حد امکان صاف و بدون موج باشد . نقاشی و پایان کار پس از نصب آن انجام می شود. گچبری پلی استایرن را می توان پس از رنگ آمیزی دیوارها و پایان سقف ، به عنوان یک عنصر پایان دهنده نصب کرد.

 

دشوارترین مرحله در نصب گچ پلی اورتان – بستن لبه های جلو. هنگام نصب آنها ، لازم است که به گوشه ها متصل شوند ، این عملیات معمولاً مشکلاتی را ایجاد می کند. دقت در برش و فارسی بری قطعات سبب کیفیت نهایی کار گچبری می شود . محصولات با کیفیت گچی را در مرکز فروش گچبری پیش ساخته انتخاب نمایید .

 

نصب گچبری و قطعات در لبه و گوشه ها

عناصر باقیمانده با استفاده از فناوری مشابه روی سقف از پیش مشخص شده نصب می شوند. قسمت پشتی عناصر گچبری را چسب زده و محکم به سطح سقف فشار دهید. عناصر سنگین با میخ های بلندتر نصب می شوند که مقاومت و چسبندگی کار بالا برود .

پس از تنظیم چسب ، لایه ای از آستر زده شده و گچ را به رنگ دلخواه رنگ آمیزی کرده یا پتینه کاری می کنند. برای شباهت بیشتر با گچ عناصر گچبری می تواند درز های بین گچبری و سطح اتصال بتونه شود.

 

مرکز گچبری پیش ساخته در تهران

سقف های گچبری شده با محصولات مرکز فروش گچبری پیش ساخته شیک و در عین حال غنی به نظر می رسند ، از قابلیت اطمینان و راحتی ناشی می شود. با کمک فن آوری با کیفیت ، می توانید به جلوه ای شگفت آور دست پیدا کنید ، فضای دنج و طراحی منحصر به فردی را در خانه خود ایجاد کنید.

 

سقف هنری همیشه جلوه ای از ذائقه می باشد و به کارگیری از سبک های کلاسیک و مدرن گچبری فضا را زیبا تر می نماید . در عین حال ، عناصر تزئینی نقش مهمی در طراحی آن دارند. از نگاهی دیگر – گچبری روی سقف است. این نه تنها می تواند پایه را تزئین کند ، بلکه نقایص آن را نیز پنهان کند.

 

‫11 نظر

  • بهزاد جمالی گفت:

    خرید قالب پیش ساخته

  • عباس گفت:

    عالی چه جوری باید سفارش بدم

    • علیرضا گفت:

      سلام من در زنجان زندگی میکنم از شما قالب بخرم میتونم محصول تولید کنم و به خود شما بفروشم شماره تماس من ۰۹۱۲۳۴۲۲۹۷۵

  • سلام ممنونم از مطلب خوبتون خیلی کامل و خوب بود

  • A.N گفت:

    ببخشید چطور میشه سفارش داد؟

  • حامی گفت:

    سلام .برای نصب خودتون هم میایید ؟

  • دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *