دسته بندی محصولات

گچبری

گچ کاری ساختمانی یا گچبری های اجرا شده و یا گچبری پیش ساخته  با گچ انجام می شود .

در گچ کاری یک لایه گچ بر روی یک دیوار داخلی یا خارجی ، یا قالب تزئینی گچ بر روی سقف یا دیوار و یا قالبی در کارگاه که گچ در آن تزریق می شود . روند ایجاد گچبری که گچ کاری نامیده می شود . قرن هاست که در ساخت و ساز ساختمان استفاده می شود.

 

ابزار و مواد گچبری و گچکاری

ابزار و مواد شامل ماله ، چکش ، پارچه ،فوم ها ، وسایل خراشنده ، چاقوهای مفید ، توری ، آهک ، شن ، مو ، گچ پاریس ، انواع سیمان ها و مواد مختلف برای تشکیل شستشوی رنگی است.

ابزار گچکاری  در طول قرن ها بیشتر ابزارها بدون تغییر مانده اند . اما تحولات در مواد مدرن منجر به تغییراتی شده است . ( گچبری پیش ساخته در کارگاه تولید و قالب ریزی می شود .)

 

ماله ها  در اصل از فولاد ساخته شده اند . هم اکنون در یک ماده پلی کربنات موجود است که اجازه می دهد  برخی از مواد جدید ، مبتنی بر اکریلیک را بدون لکه گیری استفاده کنید.

فوم ها به طور سنتی از چوب ساخته می شوند . (در حالت ایده آل دانه های مستقیم ، کاج زرد بدون گره) . فوم ها اغلب با یک لایه اسفنج یا پلی استایرن منبسط شده به پایان می رسند .

 

گچ آهک

گچ  آهک از آهک ، شن و ماسه ، مو و آب تشکیل شده است . و مواد گچ متناسب با ماهیت کار انجام شده متفاوت است.

ملات آهک که به طور عمده برای گچ کاری داخلی استفاده می شود . که از گچ ، پوسته صدف یا دیگر سنگهای آهکی تقریباً خالص شده است و به عنوان گچ یا آهک غنی شناخته می شود . آهک های هیدرولیک نیز توسط گچکار استفاده می شود ، اما بیشتر برای کارهای خارجی است.

 

در این بخش از سایت به معرفی ، آموزش و بیان مطالبی پیرامون شناخت گچبری ، عملیات نصب ، اجرا و رنگ آمیزی آن می پردازیم .

 

دور لامپی جدید بدون راویز – رابیتس

این نوع گچبری ها به عنوان یک گزینه زیبا و کلاسیک می باشد که دور لامپی جدید بدون راویز برای طرح سقف‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این نوع گچبری ها دارای…

مرکز فروش گچبری پیش ساخته شرق تهران

سرعت اجرای یک کار گچبری پیش‌ ساخته می‌تواند بستگی به متغیرهای مختلفی داشته باشد، در مرکز گچبری پیش ساخته شرق تهران محصولات گچی و پلی یورتان عرضه می شود ….