دسته بندی محصولات

گچ و گچبری امروزه در ساختمان

gachbori stucco 239

گچ ، امروزه به عنوان پوشش دیوار گچ سیمان خارجی استفاده می شود. این ماده معمولاً ترکیبی از شن ، سیمان پرتلند ، آهک و آب است ، اما ممکن است از ترکیبی اختصاصی از مواد افزودنی از جمله الیاف و اکریلیک های مصنوعی تشکیل شده باشد که قدرت و انعطاف پذیری را اضافه می کنند. گچ ترکیبی امروزی می تواند به عنوان یک لایه پایه و یک لایه پایان استفاده شود ، که در مقایسه با کاربرد سنتی گچ سه لایه ، نازک تر و سریعتر اجرا می شود.

افزایش مقاومت گچبری در برابر ترک خوردگی

مانند هر ماده بر پایه سیمان ، گچ باید برای مقاومت در برابر ترک خوردگی حرکت تقویت شود. توری مشبک پلاستیکی یا سیمی ، که با میخ یا پیچ به قاب سازه متصل شده است ، در لایه پایه تعبیه شده است تا باعث ایجاد سفتی در گچ شود.

یکی از روش هایی که برای کمک به پنهان کردن ترکهای سطحی کوچکتر که ممکن است ظاهر شود ، استفاده می شود استفاده از یکی از انواع مواد آکریلیک از قبل مخلوط شده است. پوشش های اکریلیک انعطاف پذیر توانایی کشش و عبور از روی ترک ها را دارند ، باعث بهبود ظاهر و محدود شدن عبور رطوبت از پشت گچ می شوند.

در مواردی که قرار است گچ بر روی سازه ای از قاب های چوبی یا چارچوب های فولادی سبک اجرا شود ، با استفاده از یک آغازگر مبتنی بر سیمان ، یا یک مانع آب و هوایی مقاوم در برابر نفوذ بخار ، در برابر آسیب رطوبت محافظت می شود.

به طور معمول یک کاغذ اشباع شده از آسفالت یا یکی از انواع ورق های ساخته شده بر پایه پلاستیک ، معروف به “پوشش های ساختمانی” یا “پوشش های گچبری”. خصوصیات سد هوا نه تنها باید از قاب بندی در برابر باران و رطوبت محافظت کند ، بلکه در عین حال اجازه عبور آزادانه بخار آب تولید شده در داخل ساختمان را از طریق دیوار می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *