دسته بندی محصولات

طرح های گچبری گلویی و برشی جدید و بروز نور مخفی سقف

در کار های تزئینی که در زمان حال برای سقف ها انجام می شود می توان به گچبری گلویی و برشی اشاره کرد که در سبک های کلاسیک و مدرن تر استفاده می شود . برخی از این محصولات به صورت پیش ساخته نیز تولید می گردد.

توضیح اجمالی در مورد گچبری گلویی و برشی

از نظر معماری، منظور از این محصول پیش ساخته یا تراشیده شده در محل کار ، برش یک عنصر کوچک با دکوری به صورت نوار یا لبه است که بارها تکرار می شود. 

کار نصب شده گچبری گلویی و برشی پیش ساخته

از طرح های گلویی حصیری و تخم مرغی در این کار استفاده شده است.
گچبری برشی 480
گچبری نور مخفی برشی 480 تخم مرغی

گچبری گلویی و برشی به عنوان یک جزئیات اضافی برای تزئین گچبری های دیگر، اغلب به عنوان قرنیزها یا تکمیل کننده نور مخفی سقف استفاده می شود. گچبری برشی به دلیل روش ساخت نام خود را گرفت: قبلاً دکور بریده می شد و مستقیماً روی سطح عنصر تزئینی خود از سنگ یا گچ برش داده می شد. 

از کلمه “برش” در حال حاضر، برش با ریخته گری با استفاده از قالب های سیلیکونی انجام می شود، که بسیار راحت است، زیرا نیازی به اره نیست.

گچبری گلویی حصیری
طرح حصیری برای پتینه کاری

تفاوت گچبری گلویی و برشی با هم

گلویی های می توانند پهن تر و مسطح تر طراحی شوند طولانی تر و پیچیده تر باشند که در آن تراشیدن یک دکور برجسته دشوار است. در ابزار برشی زینت را تکرار می کند و می توان این دو نوع محصول را در دو ردیف جداگانه نصب نمود. گچ قادر به ایجاد یک الگوی گچبری با هر پیچیدگی، زینتی با هر هندسه و شکل است، از این نظر، امکانات آن بی پایان است.

شما می توانید گچبری گلویی و برشی را در فروشگاه آنلاین ما خریداری کنید. این سایت محصولات مناسب برای انتخاب از این عناصر تزئینی را ارائه می دهد.

کاربرد گچبری ها در سبک های دیگر معماری

استفاده از محصولات تزئینی در فضای داخلی مدرن هم رایج است. دلیل این امر این است که گچ مورد استفاده است: یک سال پیش، 10 سال پیش، گچبری گلویی و برشی را می توان حتی در قرن گذشته و خیلی زودتر پیدا کرد.

دکور گچی که در دکوراسیون دیوارها، پنجره ها، سقف ها و … استفاده می شود، فضای داخلی را منحصر به فرد و کاملا منحصر به فرد می کند. و اگر در گذشته چنین دکوری فقط در فضای داخلی قلعه ها و کاخ ها وجود داشت، امروزه دیگر فقط یک دکوراسیون برای عمارت های غنی نیست، بلکه یک راه حل طراحی کاملا شیک برای فضای داخلی یک آپارتمان مدرن است.

کد 429 برای کنج سقف
طرح کنج سقفی

می توان گفت که اکنون دکوراسیون داخلی با گچ کاری خوانشی جدید دریافت کرده است. از آنجایی که طراحان می توانند گچ گچی را در فضای داخلی با نقش برجسته مجلل، طرح های کلاسیک با عناصر باروک و سبک های مینیمالیستی لاکونیک قرار دهند.

ادامه طرح های گچبری در سبک های امروزی

امروزه، گچبری گچ به نوعی ادای احترام به گذشته است، همچنین توسط افراد مختلف جامعه در طرح های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیردو افزودنی نفیس برای هر اتاق است. از این گذشته ، حتی اگر طراحان قالب های گچبری گچ را در مقادیر بسیار کم به فضای داخلی اضافه کنند ، می توانند با مهارت و ماهرانه بر وقار یک خانه یا آپارتمان تأکید کنند و گاهی اوقات فضا را تنظیم کنند و به آن جذابیت خاصی ببخشند.

ترکیب گچبری دندانه ای و تخم مرغی

قالب های گچی به طور گسترده ای در طراحی مدرن استفاده می شود و تقاضای زیادی دارد. علاوه بر این، برای تزئین فضا به روشی اصلی با یک تسکین غیرمعمول، می توانید به خرید عناصر گچ آماده متوسل شوید یا یک طرح ترکیبی جدید نصب نمایید.

گچبری گلویی برگی
کد 401 گلویی گچبری برگی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *