دسته بندی محصولات

عکس گچبری اپن آشپزخانه به همراه محصولات گچی

گچبری در سقف و گچبری اپن آشپزخانه و برخی از محصولات مربوطه  که دارای عکس گچبری اپن آشپزخانه در این مقاله .

در این صفحه قرار گرفته محصولات گچبری مربوطه در رابطه به اپن قرار گرفته است است. برای مشاهده گچبری های بیشتر به بخش منوی محصولات در قسمت بالا مراجعه فرمایید .

 

گچبری در سقف و گچبری اپن آشپزخانه و انواع آن در طرح های مختلف

دسته بندی مطالب

گچبری بر روی سقف یک عنصر تزئینی برجسته است . عنصری از دکوراسیون داخلی یک اتاق است. به فضای داخلی اتاق ها ظاهری منحصر به فرد و نجیب می بخشد.

طرح سقف – محصولات مربوط به عکس گچبری اپن آشپزخانه در پایین صفحه
اقلام تزئینی بسیار زیاد به شما امکان می دهد راه حل های اصلی مختلف ایجاد کنید. گچ تزئینی یا گچبری به صورت پیش ساخته نیز تولید می شود . به عنوان مثال روی سقف چسبانده می شود تا مکان هایی برای پرده و وسایل روشنایی را نامرئی کند.

 

چنین روش تزئین فضای سقف بیش از صد سال است که مورد استفاده قرار می گیرد . چنین تزئیناتی اغلب در املاک و عمارت های اشراف ملاقات می شد . در حال حاضر چنین دکوراسیون عمدتا عنصر داخلی کلاسیک در آپارتمانهای بزرگ و خانه های روستایی . در اپن آشپزخانه ، حال و پذیرایی آپارتمان ها نیز استفاده می گردد .

تکامل گچبری

تزئینات دقیق هندسی که قبلاً استفاده شده بود با نقوش گل جایگزین شد . گچبری ها ایجاد احساس اصالت و سبک بودن را فراهم می کند. به نظر می رسد تزئین شیک تر ، اگر با طلا کار یا روکشی تزئینی به آن افزوده شود.

با انتخاب عناصر برای ایجاد فضای داخلی عالی خود ، باید در مورد مواد قطعات آن تصمیم بگیرید. به عنوان مثال ، گچبری اپن آشپزخانه و روی سقف با نصب یک دور لوستری به شکل روزت گچ ، عنصری بسیار سودمند در طراحی فضا محسوب می شود. ضمن پنهان کردن تمام آثار نصب ، بر زیبایی دستگاه روشنایی تأکید خواهد کرد. – گوشه و زهوار عکس گچبری اپن آشپزخانه به صورت محصول در ذیل قرار گرفت –

لازم به ذکر است که گچبری روی سقف با به راحتی پیاده نمی شود  ، زیرا مهارت بالایی در اجرا می خواهد . پیشنهاد ما استفاده از گچبری پیش ساخته گچی برای ساختمان ، پذیرایی ، گچبری اپن آشپزخانه و سایز نقاط داخلی ساختمان می باشد .

برای شروع ، ارزش این را دارد که برای کار موثر به مجموعه ای از ابزارها و مواد خاص نیاز داشته باشیم.

مواد به کار رفته در گچبری — گچبری اپن آشپزخانه—

در حال حاضر ، گچ بری را می توان با استفاده از مواد مدرن و همچنین استفاده از کلاسیک مورد استفاده برای مدت طولانی انجام داد.

گچبری های سنتی در سقف استفاده با از سنگ نرم ، سنگ آلاباستر و همچنین گچ را ساخته و اجرا می شوند . عناصر مدرن دکور از مواد دیگری که امروزه وجود دارد نیز ساخته می شوند .

 

تزئین سقف گچ بری با کمک دستگاه ها و ابزارهای زیر انجام می شود:

 

  • سمباده؛
  • ظرفیت مخلوط کردن محلول ؛
  • فرم های PVC ؛
  • ماله ، عرض آن بیش از پنج سانتی متر از پارامتر شکل است.
  • فرم های خاصی که از فولاد ساخته شده و روی آن با تفلون پوشانده شده است.
 

 

مواد برای نصب گچبری پیش ساخته و گچبری اپن آشپزخانه

 

بر اساس نوع سطح سقف ، برای اتصال عناصر لازم ، از چسب مخصوص ، یا میخ های مایع ، یا چسب PVA (به صورت دوره ای و رولپلاک) استفاده می شود. متخصصان ترجیح می دهند از چسب های مایع و میخ استفاده کنند . چسب و میخ به طور قابل توجهی گچ را نگه می دارند ، در حالی که از سطوح متصل شده کمتری دارند. آنها قطعات گچبری را کاملاً نگه می دارند . از آنها در اتاق های خشک و همچنین در مکان هایی با رطوبت بالا (آشپزخانه ، حمام ، حمام) استفاده می شود.

پس از استفاده ، گچ به مدت سی دقیقه نگه داشته می شود . پس از یک روز ، محلول های چسب پلیمریز می شوند.  عکس گچبری اپن آشپزخانه در محصولات ذیل

ویژگی های گچ

از نامش مشخص است که گچبری سقف و گچبری پیش ساخته از گچ ساخته شده است ، که دارای مزیت های زیادی است . به عنوان مثال ، دوام ، طبیعی بودن و سازگاری با محیط زیست. در برابر قارچ ها مقاوم است ، مواد سمی منتشر نمی کند. از جمله منفی ها فقط می توان شکنندگی و وزن نسبتاً سنگین را نام برد. با نام تجاری G-7 یا بالاتر انتخاب شده است. خاصیت گچ برای منبسط شدن پس از خشک شدن برای ساخت گچ مناسب است ، زیرا در این روش تکه های کوچک مواد قادر به نفوذ به هر سوراخ حتی از شکل پیچیده ریخته گری هستند.

انواع گچبری -عکس گچبری در اپن آشپزخانه در محصولات

 

در فضای داخلی نیز گچبری های مشابهی را می توان در سقف ها و دیوارها مشاهده کرد. دامنه چنین دکورهایی بسیار گسترده است و هر یک از انواع آن تعداد زیادی تنوع دارد.

ساخت گچبری ها توسط قالب بندی ها ، لبه های چشم ، ماسوره ها و همچنین ترکیبات جداگانه ارائه می شود. از eaves برای تزئین اتصالات بین سقف و دیوارها و همچنین برای مخفی شدن درزهای بین این صفحات استفاده می شود. آنها صاف ، بسیار ساده هستند و ممکن است حاوی فرها و تزئینات مختلف باشند. البته ، هرچه ترکیب پیچیده تر باشد ، قرنیز گران تر است.— گچبری اپن آشپزخانه —

 

قالب های گچی تزئینی برای ناحیه دیواره فوقانی به شکل یک تخته شکل است. آنها تا حدودی شبیه لبه های لبه دار هستند ، اما بیشتر نقش تزئینی دارند ، و با عناصر اصلی گوشه ترکیب می شوند و در نتیجه یک ترکیب منحصر به فرد ایجاد می کنند. بعلاوه ، قالبها می توانند دیوارها را ترسیم کنند. (این امر نمای واضح تری به آنها می دهد).

فرس های دیواری نوارهای تزئینی هستند که یک دیوار را در اطراف محیط قاب می گیرند. اصولاً از حصارهای گچی هنگام چسباندن اتاقی با دو اتاق اغلب متضاد استفاده می شود. در این حالت ، چنین کاغذ دیواری توسط فرس به اشتراک گذاشته می شود ، که به شما امکان می دهد طراحی منحصر به فردی از اتاق ایجاد کنید.

گچبری در فضای داخلی

برای فضای داخلی نفیس ، ترکیبات گچی انحصاری نیز می تواند ایجاد شود ، که نقطه مرکزی اتاق خواهد بود. چنین لذتی ارزان نیست ، زیرا در این حالت قالب ریزی دستی به صورت سفارشی ساخته می شود ، به این معنی که کاتالوگ ندارد.

 

گچبری DIY روی سقف

گچبری کلاسیک یا گچبری سقف به روش زیر ایجاد می شود:

 

ساخت گچبری با پلی استایرن و پلی اورتان

ساخت عناصر گچ دشوارترین است ، زیرا قالب گچ پلی اورتان روی سقف ، مانند کف ، توسط تولید کنندگان به شکل نهایی تولید می شود ، در حالی که کافی است آن را به سطح بچسبانید. لازم به ذکر است که تزئینات با چنین موادی از نظر گچ نه از نظر کیفیت و نه از نظر بصری از سقف کلاسیک کمتری برخوردار نیست.

متخصصان توصیه می کنند که تمام عناصر ایجاد گچ ، صرف نظر از مکان آن (در اطراف محیط سقف یا مرکز آن) ، حدود یک روز در اتاقی که تعمیر انجام می شود بایستند. این لازم است تا محصولات نهایی بتوانند با رطوبت و دما در اتاق سازگار شوند و پارامترهای خود را پس از نصب تغییر ندهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *