دسته بندی محصولات

گچبری مدرن ساختمان محصولات پیش ساخته و 3 طرح مدرن برای دیوار

(دیدگاه 1 کاربر)

شروع قیمت از 390,000 تومان

محصولات پیش ساخته ابزار گچبری مدرن دیوار و سقف پذیرایی و سایر محیط های داخلی ساختمان به همراه مدل های گچبری متنوع در بخش دسته بندی محصولات . گچبری مدرن در طرح های متنوع ارائه می گردد .

شناسه محصول: گچبری دیوار مدرن دسته:

محل قرارگیری دکور گچبری های مرسوم و گچبری مدرن سقف پذیرایی و دیوار با توجه به طرح ها متفاوت می باشد .

قرار گرفتن گچبری سقف ، به هندسه کل فضا بستگی خواهد داشت.

که موقعیت گچبری ها

  • در مرکز.
  • در گوشه ها.
  • در امتداد محیط

 

قراگیری گچبری مدرن و سقفی در اطراف محیط سقف اتاق نشیمن با گچ بری پیش ساخته نیز امروزه صورت می پذیرد .

 

ایده های مختلف طراحی با گچبری مدرن پیش ساخته

دور لوستری ، دور لامپی – مرکزی ، گلویی و قاب بندی دیوار و سقف در طرح های مدرن موجود می باشد .

قطعات مرکزی شکل گرفته از شکل های ساده  ، واقع در زیر لوستر ، کاملاً محل قرارگیری آن را متمایز کرده و توجه را متمرکز می کند.

در تصاویر یک اتاق نشیمن و یک سقف می توان دولوستری ساده ، گچبری مدرن را مشاهده نمود .

 

  • گچبری مدرن در چند حالت تولید، اجرا و نصب می شود ؟

    طرح های گچبری مدرن در دو نوع پیش ساخته و یا در محل کار اجرا می شوند .

گچبری مدرن برای چهارچوب تزئینات گل و گیاه

با کمک تزئینات گیاهی در گلدان های آویزان ، سبک سازی های مختلف برای گچبری مدرن تابلو در قاب بندی و معمول ، خطوط سخت یا الگوهای پیچیده گچ ، می توانید صفحه سقف را کاملاً منحصر به فرد و منحصر به فرد جلوه دهید.

 

نور پس زمینه یا نور مخفی با استفاده از طرح های گلویی ساده

گلویی ساده کد 404 با طرحی ساده با نورپردازی مدرن نیز مطابقت دارد. چنین نورپردازی کاملا بر بافت تزئینات گچ تأکید می کند و آن را ویژه می کند.

 

گچ بری طلا کاری شده قابل استفاده در گچبری مدرن

گچ کاری طلاکاری شده در ترکیب با سقف دارای نور مخفی یا ساده ، بسیار ظریف به نظر می رسد. چنین طراحی می تواند هر دو سبک داخلی کلاسیک و گچبری مدرن اجرا می شود.

 

طرح گلویی گچبری مدرن

اثر پتینه ، خراشیدن یا زبری با استفاده از یک مخلوط تزئینی خاص ایجاد می شود. عناصر سقف پتینه اشرافی و تجمل کاخ کلاسیک و یا مدرن را به محل می آورد.

 

گچبری همراه با نقاشی

با استفاده از مواد رنگ آمیزی و نقاشی هنری ، قالب سازی سقف می تواند به یک اثر هنری واقعی تبدیل شود ، که بدون شک باعث تحسین و لذت می شود. این دکور به طور قابل توجهی اتاق را متحول و زنده می کند و به آن سبک منحصر به فردی می بخشد. 

در تزئین سبک گچبری مدرن از ورق نقره نیز استفاده می شود .

 

الگوهای هندسی با ابزار گچبری مدرن

لانه زنبوری ، لوزی ، مربع ، دایره یا هر شکل دیگری الگوهای جالب توجه و جلوه ای غیرمعمول را بر روی سقف ایجاد می کند. این سبک را می توان در گچبری مدرن به کار برد .

 

 

برای تزئین فضای داخلی چه سبکی بهتر است؟

 

مجسمه سازی در سبک های زیر مناسب ترین شکل به نظر می رسد:

  • کلاسیک
  • نوین ، گچبری مدرن
  • باروک
  • هنر دکو
  • امپراتوری
  • نئوکلاسیک

 

معرفی ابزار مدرن

زوار و گچبری ابزار مدرن شماره 481
عنوان محصول
گچبری ابزار مدرن 481 قاب بندی ( دارای گوشه و گل مخصوص )
ابعاد
110 × 4 × 2.2 سانتیمتر
توضیحات

در طرح های جدید قطعات گچی مانند گچبری ابزار مدرن 481 از الگو ها و کشویی های ساده استفاده شده که محصولات پیش ساخته می باشد و در قاب بندی دیوار کاربرد دارند .

گزینه خرید
خرید
کد
481
موجودی
In stock
قیمت
25,000 تومان

گچ و گچبری در فضای داخلی آپارتمان

در سالن یا اتاق استراحت در یک اتاق نشیمن بزرگ با سقف های بلند ، به کارگیری گچبری مدرن فضا را مناسب و زیباتر می نماید . جزئیات تزئینی جلوه های جالب توجهی را در صفحه سقف ایجاد می کند ، یکنواختی فضای داخلی را کمرنگ و سبک و ظریف می کند.

در آشپزخانه مدل های گچی بایستی هم از نظر زیبایی دلپذیر باشند و هم  در برابر درجه حرارت بالا ، بخار و بو نیز مقاوم باشند ، بنابراین بهترین گزینه برای تزئین آشپزخانه گچبری گچی یا پیش ساخته گچی خواهد بود. از سبک های گچبری مدرن ساده یا کلاسیک می توان استفاده نمود .

 

اتاق خواب که گچبری های مدرن و مجسمه های پیش ساخته در ترکیب با نورپردازی یا انواع دیگر نورپردازی ، برجسته ترین فضای اتاق خواب را ایجاد نموده  و جذابیت و ظرافت را به آن وارد می کند.

 

گچبری نور مخفی های حمام 

در نصب گچبری حمام ، اول از همه ، لازم است که هدف از محل را در نظر بگیرید با استفاده از گچ در حمام ، می توانید هر پیکربندی را اعمال کنید. آنها همیشه غنی ، لوکس و فوق العاده زیبا به نظر می رسند.

 

به کارگیری گچبری در راهرو 

می تواند اشکالات و نقص طراحی را پنهان نماید . هندسه فضا را اصلاح کنید و تصویر راهرو را تغییر دهد .

 

سقف های دارای طبقه دار ، تزئین شده با گچ ، و تفاوت آن با سقف ساده در این است لایه لایه و دارای گلویی گچبری است و نور مخفی نیز دارد . این سبک طراحی ، اصالت بیشتری به دکور می بخشد و به آن زیبایی بصری می بخشد.

 

گچبری گالری عکس و گچبری مدرن سقف 

قالب گچبری مدرن روی سقف ، سبکی و لطافت را بوجود می آورد. پیکربندی های پیچیده با ترکیب تصویر که حالت نمایشی و ذوق هنری بی حد و حصر می دهد.

 

دیوارهایی با گچبری مدرن

آیا این اواخر به دیوارها توجه کرده اید ؟ 

گچبری ها در بسیاری از چهره‌های متحول کننده‌اش در حال بازگشت بزرگی است.

فضاهای داخلی که با گچبری مدرن تزئین شده اند دارای عمق و درخشندگی هستند که با نور تغییر می کند و بی سر و صدا ظاهر و احساس خانه را تغییر می دهد. و نیازی به رنگ های متنوع نیست: گچبری در رنگ یک دست هم زیباست، یک ماده طبیعی سازگار با محیط زیست – قابل تنفس و عاری از مواد شیمیایی .

دیوار های گچی معمولاً ماندگارتر و زیباتر هستند. برای کاربردهای داخلی، در اینجا شش دسته اصلی از گچ وجود دارد که باید در نظر بگیرید که توسط برخی از پروژه های مورد علاقه اخیر ما نشان داده شده است.

 

گچ سفالی

گچ رسی که از خاک رس، ماسه و رنگدانه ها تشکیل شده است، بسیار سالم تلقی می شود که اغلب توسط افراد دارای حساسیت شیمیایی استفاده می شود.

به صورت پودری در طیفی از سایه های خاکی و دارای روکش های بسیار مات و اغلب خشن است. اگرچه گچ سفالی در مناطق مرطوب مانند حمام و آشپزخانه استفاده نمی شود، اما گچ سفالی دارای قابلیت جذب رطوبت (و دفع کننده) است که آن را به یک تنظیم کننده رطوبت در جاهای دیگر خانه تبدیل می کند. گچ مورد استفاده از در تولید گچبری مدرن گچ ساختمانی سفید می باشد و با این گچ متفاوت است .

برای اعمال گچ سفالی در محل ، این ماده را با آب مخلوط کنید (دستیابی به قوام مناسب نیاز به آزمون و خطا دارد) و در چهار یا پنج لایه روی سطح سنباده‌کاری شده و آماده شده بمالید.

 

گچ آهک

این همان چیزی است که دیوارهای گچی خانه پدربزرگ و مادربزرگ شما از آن ساخته شده است.

با شروع از ورقه چوبی، یک “لایه خراش” درشت (گچ مخلوط با سنگدانه های جلوگیری از انقباض، مانند موی اسب) و سپس یک “کت قهوه ای” (گچ مخلوط با ماسه) و در نهایت یک لایه لایه بردار ریز اعمال شد.

گچ آهکی متشکل از سنگ آهک است که در دمای بسیار بالا پخته شده است تا تمام ناخالصی ها را از بین ببرد، گچ آهکی هیدراته یا کنده شده به شکل بتونه قدیمی می آید، بنابراین، بر خلاف گزینه های دیگر، مجبور نیستید آن را با دست مخلوط کنید. تحت یک محدودیت زمانی برای اعمال آن.

 

گچ ساختمانی برای ساخت گچبری مدرن و سایر گچبری ها

گچ ساختمانی و الک شده ایرانی پس از فعال شدن، گچ معمولاً باید در چند دقیقه اجرا شود. ( این گچ برای گچکاری محیط داخلی و قالب ریزی برای گچبری مدرن و کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد ) همچنین قیمت مناسب دارد و سطح نهایی صافی ایجاد می کند . و می توان آن را به نحوی عالی رنگ آمیزی کرد.

 

برخی از نمونه های گچبری بر روی دیوار

گچ مدرن چیست؟ و قیمت محصولات به چه صورتی می باشد ؟

گچ مدرن ترکیبی از گچ معمولی است که امروزه در دسترس است با طرح های متنوع مدرن .زیر سازی این سبک همان گچکاری مرسوم می باشد که در چند لایه اجرا شده و سپس آماده طراحی برای ساخت طرح های مورد نظر بر روی دیوار و سقف می باشد . قیمت محصولات گچبری پیش ساخته بر اساس قطعات مورد استفاده در کار حساب می شود .

 

گچبری ها از چه چیزی ساخته شده است؟


گچبری مدرن پیش ساخته از مواد مختلفی از جمله گچ ساختمانی ساخته و تولید می شود . گچ معمولاً به صورت پودر خشک تولید می‌شود و سپس با مخلوط کردن در آب قبل از استفاده، خمیری سفت ایجاد می‌کند.

چگونه دیوار گچی را مدرن کنیم؟


به روز رسانی دیوارهای ساده می تواند با پوشاندن طرحی از قاب بندی ها روی آن انجام شود. می توانید گچ قدیمی را با نصب ابزار قاب بندی گچی بروز نمایید . این ساده‌ترین و ارزان ترین راه است .

کدام گچ برای دیوارها بهتر است؟

گچ سیمان بهترین گزینه برای گچ کاری دیوارهای خارجی است زیرا در برابر رطوبت مقاوم است و دیوار را در برابر تغییرات آب و هوایی و همچنین آلودگی محیطی محافظت می کند. علاوه بر این ضریب دوام در گچ سیمانی آن را به گزینه ای ایده آل برای گچ کاری داخلی نیز تبدیل می کند.

گچ چقدر سمی است؟


گچ یا گچ (کلسیم سولفات دی هیدرات) یک عامل غیر سمی است که می تواند گرد و غبار مزاحم را در هنگام جابجایی یا در حین استفاده آزاد کند. به این ترتیب ممکن است چشم، پوست، بینی، گلو و دستگاه تنفسی فوقانی را تحت تاثیر قرار دهد. قرار گرفتن در معرض طولانی مدت و مکرر می تواند منجر به بیماری ریه (به عنوان مثال، سیلیکوزیس) و/یا سرطان ریه شود.

آیا می توانم گچ را با رنگ مخلوط کنم؟


رنگ گچی قابل ذخیره و استفاده مجدد نیست. 1/3 فنجان گچ پاریس را با 1/3 فنجان آب با دمای اتاق مخلوط کنید. مخلوط را هم بزنید تا کاملا یکدست شود. مخلوط گچ و آب را با یک فنجان رنگ لاتکس صاف مخلوط کنید. گچبری مدرن پیش ساخته با گچ خام ساختمانی تولید می گردد .

آیا گچ را می توان ضد آب کرد؟
هیچ نوع گچ ضد آب نیست.

اگر گچ را زیر آب بگذارید، آنگاه کاملاً خیس می شود. و اگر روی بالای گچ آب بچکانید، در نهایت آب به پایین گچ راه پیدا می‌کند و حتی ممکن است در صورت وجود آب کافی از پایین آن بچکد.

 

انواع گچ چیست؟

  • گچ سفالی
  • گچ (گچ پاریس)
  • گچ آهک
  • گچ سیمان
  • گچ مقاوم در برابر حرارت
  • در معماری تزئینی
  • هنر
  • فرآیندهای تشییع جنازه

 

چرا گچ کاری لازم است؟


در طول ساخت و ساز خانه شما، گچ کاری سطوح ناهموار دیوارها را صاف می کند. گچ کاری لبه های ناهموار و سطوح ناهموار را می پوشاند و در نتیجه دوام و استحکام دیوارها را افزایش می دهد. همچنین گچ کاری به دیوارهای خانه شما جلوه خوبی می دهد و این امر باعث می شود خانه شما جذاب به نظر برسد.

آیا ارزش برداشتن دیوارهای گچی را دارد؟

اگر دیوارها و سقف های گچی در شرایط خوبی هستند – ترک خورده، پوسته نشده یا از هم جدا نشده اند – لازم نیست کاری جز رنگ انجام دهید و یا میتوانید گچبری مدرن یا کلاسیک روی آن اجرا کنید . اگر سوراخ میخ یا چند ترک وجود داشته باشد، نقاش می تواند به راحتی آنها را تعمیر کند.

 


توضیحات تکمیلی

ابعادنامعلوم
جنس

نحوه محاسبه قیمت

بر اساس شاخه ها و قطعات

قیمت نصب

بر اساس فاکتور جنس اعلام می گردد .

تعداد مراحل نصب

ریسمان کشی, برش و نصب, پرایمر, بتونه کاری و بندکشی

3 تا از طرح های گچبری مدرن

قاب کد 47, قاب کد 52 دیوار تلویزیون, قاب 37


1 دیدگاه برای گچبری مدرن ساختمان محصولات پیش ساخته و 3 طرح مدرن برای دیوار

  1. فروشنده گچبری

    طرح های گچبری سبک مدرن در قالب پیش ساخته و اجرای در محل پروژه اعمال می شود که از طرح های ساده تا پیچیده این سبک را شامل می شود .

دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *